- Johnny86
- 2017-01-07-19:30
Igen, nálunk pl ilyen van! Direkt amiatt, hogy ha valami rendszerhiba van, akkor ne legyen baj belőle. Látjuk, hogy bejött a rendelés, akkor vagy felhívjuk a Vásárlót, vagy írunk neki egy megerősítő mailt, hogy igen, van és annyiba kerül. Mert bármi lehet, rendszerhiba, elírt ár (elég egy számot kihagyni akár az elejéről, akár a végéről, közepéről) is..
Nem is olyan rég, egy másik horgász webshopban volt hasonló eset, rendszerhiba miatt majdnem minden terméknek 4990 ft lett az ára. Erre a Facebookon pár áldott jó ember elkezdte hergelni a népet, hogy most rendeljetek 30-40-50 ezres botokat, mert kötelesek ennyiért kiszállítani, sőt volt olyan aki jogi segítséget is ajánlgatott, ha nem küldenék ki mégse.
Ott is mindenki az automatikus visszaigazoló mailre hivatkozott, ezért írtam a személyes visszaigazolást. A szerver nem tudja, hogy most egy Walker az 141 ezer péz, vagy 41 ezer, vagy ingyér van, csak küldi a mailt, amint bejön a rendelés.
Náluk egy olyan passzus volt a vásárlási feltételeknél, hogy az eladó bármikor indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. És mivel aki rendelt, ezt elfogadta, mert másképp nem is tudott volna rendelést leadni, így bukták a dolgot