Ez is érdekes! Az biztos, hogy nem jó egy “műszernél” a csavarokat feszülésig húzni főleg ahol mozgó alkatrészek tengelyeként is szolgálnak. A Remi pici töltőkar csavarjának is ez a halála.
Látom a hozzászólásokból, hogy mindenki állandóan buherálja a vasát!
Erre szükség is van ebben a műfajban, de ha mindent nekünk kell kikísérletezni, akkor túl sok lesz a “saját káron tanulás” és az elreszelt alkatrész, az alkatrész-kereskedők örömére!
Milyen szép is lenne, ha adna a gyártó egy rendes gyári gépkönyvet a gagyi kétoldalas hülyéknek nyomtatott “ne nézz állandóan a töltött csőbe” témára kihegyezett baromság helyett!
A Balázs egyik írásában, azt hiszem Füstölgőben (?) nem javasolja a WD40-t, legfeljebb tisztításra, mert csőbe jutva jó időre elcseszi a szórásképet. Én légfegyvernél (-mert lövök mindennel, ami kezemügyébe kerül- ) ezt “lásd mint fent: saját káromon” tényleg megtapasztaltam, csak a hideg – zsíroldó és forró vizes mosás segített.
Más: Gyári, új Remit vettem, de mégis valaki, valamikor, valahol és valamennyit lőtt vele. Aztán nem takarította ki és így állhatott az üzletben. Mire én megvettem, és NEM postai úton eljutott hozzám, a puskapor égéstermékeiből kén- és kénessav keletkezhetett a légnedvességtől –(ha nem pisilt bele valaki ) –és megmarta a dobkamrák fenekét. Mivel lehet eltüntetni a dobkamrák alján lévő korróziót?